اسلایدر

آندرويد به ميدان جنگ مي‌رود !
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

ارتش آمريكا قراردادي به ارزش بيش از 21 ميليون دلار براي بالا بردن سطح امنيت آندرويد منعقد كرده است.دارپا (DARPA)، واحد تحقيقات نظامي وزارت دفاع آمريكا، قصد دارد دستگاه‌هاي آندرويدي را به ميدان جنگ‌هاي واقعي بفرستد.
اين مركز تحقيقاتي در انديشه گردآوري برنامه‌نويسان براي نوشتن برنامه‌هاي ويژه دستگاه‌هاي مبتني بر آندرويد است كه بتواند نظاميان را در جنگ ياري دهد.

به گزارش ايتنا از شماران سيستم به نقل از وي‌تري، بر اين اساس، دارپا قراردادي با شركت امنيتي Invincea منعقد كرده كه طي آن قرار است اين شركت به تعميق امنيت آندرويد بر طبق نيازهاي ارتش بپردازد.ارزش اين قرارداد ۲۱ ميليون و ۴۰۰ هزار دلار اعلام شده است.اين مبلغ طي چند سال آينده به Invincea پرداخت مي‌شود.

با گسترش تبلت‌ها و گوشي‌هاي هوشمند در دست سربازان، اين دستگاه‌ها بايد بسيار مطمئن و ايمن بوده و بتوانند در برابر خرابكاري‌هاي احتمالي دشمن كه مي‌كوشد با ترفندهاي سايبري، داده‌هاي ارزشمند نظامي و لجستيكي را شكار كند، به خوبي مقابله نمايد.

Invincea تا كنون نرم‌افزارهايي براي ايمن‌سازي تجهيزات آندرويدي كه نظاميان در افغانستان به كار مي‌برند، تهيه و ارائه كرده است.به گفته آنوپ گاش (Anup Ghosh) مدير اجرايي Invincea، چنين سرمايه‌گذاري‌هايي كه توسط دارپا و ارتش ايالات متحده صورت مي‌گيرد، از نياز مبرم به ايمن‌سازي دستگاه‌هاي موبايلي حكايت دارد.



           
چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, :: 20:28
mahnaz

 

 

شرکت مايکروسافت پس از 25 سال، لوگوي خود را تغيير داد.

لوگوي جديد شرکت مايکروسافت متشکل از صفحه ويندوز با 4 مربع در سمت چپ و نام شرکت مايکروسافت در سمت راست پنجره با قلم segoe است.اين لوگو در آينده بسيار نزديک روي دستگاه ها و نرم افزارهاي مايکروسافت مشاهده خواهد شد.

اين تصميم مايکروسافت براي تغيير لوگو در ادامه توليد ورژن هاي مختلف ويندوز 8 که انقلابي جديد در تجارت اين شرکت را ايجاد خواهد کرد، گرفته شد.



           
شنبه 4 شهريور 1391برچسب:, :: 19:54
mahnaz

 

اين‌طور كه به‌نظر مي‌رسد بزودي تبلت ‌ها جايگزين رايانه‌هاي شخصي مي‌شود و همين پيش‌بيني‌ها سبب شده تا مايكروسافت هم سيستم‌‌هاي عامل و نرم‌افزارهاي خود را به گونه‌اي طراحي كند كه در تبلت‌ها نيز قابل استفاده باشد.يكي از اولين تغييراتي كه مايكروسافت در اين زمينه ايجاد كرد، طراحي محيط متروي ويندوز 8 بود. اكنون نيز نسخه آزمايشي مجموعه نرم‌افزاري آفيس 2013 ارائه شده است و براي استفاده آسان از اين نرم‌افزار در تبلت‌ها نيز، قابليت استفاده به‌صورت لمسي به آن اضافه شده است.

با فعال‌سازي حالت لمسي در نرم‌افزارهاي آفيس 2013، فاصله بين آيكون‌ها كمي افزايش مي‌يابد و فضاي خالي ميان آنها بيشتر مي‌شود.به ‌اين ترتيب فضاي بيشتري در اختيار شما قرار مي‌گيرد و براحتي مي‌توانيد با لمس‌كردن گزينه‌هاي مورد نظر، آنها را به اجرا درآوريد.

براي فعال‌سازي اين قابليت و استفاده از آن بايد چند مرحله را انجام دهيد:

1ـ يكي از نرم‌افزارهاي مجموعه آفيس 2013 را اجرا كرده و يك صفحه خالي در آن ايجاد كنيد. (ما در اين مثال نرم‌افزار Word را اجرا كرده‌ايم)

2ـ به نوار ابزار دسترسي سريع كه بالاي ريبون قرار دارد، مراجعه كنيد. در اين نوار ابزار، پيكان كوچكي را مشاهده مي‌كنيد كه در سمت راست گزينه‌هاي ديگر قرار دارد. روي اين پيكان كليك كنيد.

3ـ پس از كليك روي اين پيكان، فهرستي به‌نمايش درخواهد آمد. گزينه Touch mode آن را كليك كنيد.

4ـ با كليك روي گزينه فوق بايد آيكون دايره شكلي به مجموعه آيكون‌هاي نوار ابزار دسترسي سريع اضافه شده باشد. از اين پس هرگاه روي اين آيكون كليك كنيد حالت لمسي در نرم‌افزار مورد نظر فعال مي‌شود. براي غيرفعال ‌سازي اين حالت نيز مي‌توانيد دوباره روي آيكون كليك كنيد.



           
سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, :: 23:19
mahnaz

روزنامه تلگراف چندی پیش لیستی از اپلیکیشن های برتر مسابقه Appy Awards 2012 برای تلفن های هوشمند را منتشر کرد که در ادامه نگاهی به آنها خواهیم داشت

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 19:14
mahnaz

یکی از استفاده های اصلی تبلت ها مطالعه کتاب های الکترونیک میباشد و همین چند ساعت قبل در مورد آمار مطالعه کتاب های الکترونیک صحبت کردیم. حالا یک اپلیکیشن خواندن کتاب های الکترونیک را راحت تر نیز کرده است.

اپلیکیشن ‍MagicReader به شما اجازه میدهد تا بدون لمس صفحه آی پد اقدام به ورق زدن صفحات PDF کنید. این اپلیکیشن با فعال کردن دوربین جلوی آیپد و شناسایی صورت شما، این امکان را فراهم میکند تا با حرکت سر خود به راست یا چپ صفحات PDF را ورق بزنید.

تصور کنید برای مثال در حال آشپزی هستید و همزمان دستور پخت را از روی آیپد خود مطالعه میکنید؛ دست شما درگیر آشپزی است و طبعا نمیخواهید صفحه آیپد خود را کثیف کنید. اینجاست که این اپلیکیشن به کمک شما می‌آید و تنها با یک حرکت ساده سر، میتوانید بین صفحات PDF خود جابه‌جا شوید.

دقت کنید از امکانات این اپلیکیشن در جاهای دیگر آیپد نمیتوانید استفاده کنید، بلکه تنها در محیط خود آن و PDF Reader داخلی اش است که چنین قابلیتی در اختیار شما قرار میگیرد.

شاید فکر کنید در عمل این برنامه چندان کارایی نداشته باشد اما به هر حال با توجه به رایگان بودن آن میتواند تجربه ای جالب و جدید برای شما به همراه داشته باشد. این اپلیکیشن که تنها از سری iOS 5.x پشتیبانی میکند هم اکنون در اپ استور برای آی پد داران، آماده دانلود است.



           
جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, :: 19:32
mahnaz

همیشه بحث مقایسه مرورگر ها یکی از سوژه های محبوب آی تی دوستان بوده است؛ در آزمایش هایی که در راستای همین مقایسه صورت میگیرد، هربار یکی از مرورگرها امتیاز بالاتری را کسب میکند و طرفدارانش به آن نتیجه استناد میکنند. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که در لپ تاپ‌ها استفاده از مرورگرها چه تاثیری در مصرف باتری خواهند داشت؟

وبلاگ ‍Weblog7Tutorials اقدام به انجام آزمایشاتی در همین راستا کرده و نتایج جالبی را بدست آورده است. طی این آزمایش ها مشخص شد که اینترنت اکسپلورر بهینه‌ترین مصرف باتری را در بین سایر مرورگرها دارد و استفاده از آن چیزی حدود ۲۰ دقیقه زمان بیشتری را برای کار لپتاپ به همراه خواهد داشت. اگر هنگام انجام یک پروژه مهم با لپتاپ‌تان با تمام شدن باتری مواجه شده باشید قطعا اهمیت این ۲۰ دقیقه را درک خواهید کرد.

طبق آمار بدست آمده در این آزمایش اینترنت اکسپلورر ۹ در مدت ۱۰۴ دقیقه باطری یک لپتاپ را تمام کرده است، در رده دوم مرورگر اپرا با اختلاف اندکی زمان ۱۰۰ دقیقه را به خود اختصاص داده است؛ در ادامه نیز فایرفاکس با ۹۲ دقیقه و کروم با ۸۵ دقیقه، قرار دارند.

شما هم میتوانید با رفتن به سایت Peacekeeper مرورگر های خود را از لحاظ سرعت ، قابلیت اجراب HTML 5 ، مصرف باتری و... مقایسه کنید، این آزمایشات را حتی بر روی تبلت ها هم میتوانید انجام دهید تا در انتخاب مرورگر برتر اطلاعات کاملی داشته باشید.
 



           
پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, :: 19:47
mahnaz

در حال حاضر خیلی از کارهای روزانه شرکت‌ها از طریق کنفرانس‌های online انجام می‌گیرد؛ زيرا این کمپانی‌ها کارمندانی در شهر‌ها یا حتی کشور‌های دیگر دارند. البته در برخی موارد نیز ممکن است برخي کارمندان به صورت دوركاري كارهاي شركت را انجام دهند و از طریق همین ویدئو کنفرانس‌ها توضیحات لازم را به مسوولانشان انتقال دهند.

پس در هر دو صورت شرکت نیاز اساسی به استفاده از خدمات اينترنتي برخي سايت‌ها دارد تا بتواند کارهای روزانه خود را تکمیل کند. برای مثال این سایت‌ها به شرکت کمک می‌کند کارمندان به صورت گروهي به فعاليت بپردازند یا پرونده‌های مختلف را با هم مبادله کنند. در اينجا برای راهنمایی بیشتر 5 سایت‌ را که برای انجام کنفرانس online بهترين خدمات را می‌دهند، بررسی خواهیم کرد.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 11 فروردين 1391برچسب:, :: 19:55
mahnaz

 بهتر است بدانید بیش از ۵۰ درصد از کامپیوترهای جهان آلوده به ویروس هستند و ۲۰ درصد از کامپیوترهایی که آنتی ویروس نیز بر روی آنها نصب شده است در میان این ۵۰ درصد هستند.

علت این همه آلودگی کامپیوترها چیست ؟ آیا ویروسها هوشمندتر هستند و یا کاربران هوشمند نیستند ؟ شاید هم آنتی ویروسها ضعیف هستند و کوچکترین نقصان در نرم افزارهای امنیتی باعث بروز این همه آلودگیها می شود .



ادامه مطلب ...


           
شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, :: 17:58
mahnaz

سرانجام طبق قرار قبلی لحظاتی قبل نسخه آزمایشی عمومی ویندوز 8 برای دانلود در دسترس قرار گرفت.

مایکروسافت می گوید آخرین باری که شما چنین تغییر بزرگی در ویندوز دیده اید، به دوران ویندوز 95 بر می گردد. ضمن اینکه تغییرات نسبت به نسخه پیش نمایش توسعه دهنگان نیز بسیار زیاد بوده است و از آن موقع تا به حال بیش از ۱۰۰ هزار کد در این سیستم عامل عوض شده است.

به گفته این شرکت کار با سیستم عامل جدید برای همه آسان خواهد بود و با دستگاه های مختلف در نمایشگرهای متفاوت به راحتی کار خواهد کرد.

در مرورگر اینترنت اکسپلورر جدید صفحات وب و HTML5 به خوبی با سیستم عامل ادغام شده اند و ممکن است افراد زیادی را ترغیب کند که دوباره از این مرورگر به عنوان مرورگر اصلی استفاده کنند. شما می توانید به راحتی یک اپلیکیشن یا بازی HTML5 را به یک اپلیکیشن ویندوز تبدیل کنید.

ضمن اینکه مایکروسافت گفت تمام اپلیکیشن های ویندوز 8 در طول دوران نسخه بتا، به صورت رایگان قابل دانلود هستند! یعنی اگر شما ویندوز 8 را نصب کنید می توانید تمام اپلیکیشن های این سیستم عامل را در طول دوران آزمایشی به صورت رایگان دانلود کنید. البته فراموش نکنید که این یک نسخه آزمایشی از این سیستم عامل است.

در مسیر ارایه ویندوز 8، مایکرسافت یک نسخه پیش نمایش مخصوص توسعه دهندگان ارایه کرده که در سپتامبر سال گذشته وارد بازار شد. حالا نسخه پیش نمایش مصرف کنندگان آماده شده است که نام دیگر آن نسخه بتا است. در ادامه مایکروسافت نسخه RC را ارایه خواهد کرد و پس از آن باید منتظر نسخه نهایی باشید.

مایکروسافت هنوز تاریخ رسمی ارایه نسخه نهایی را اعلام نکرده اما پیش بینی می شود در اوایل پاییز باید منتظر ارایه رسمی ویندوز 8 باشیم.

می توانید ویندوز 8 نسخه بتا را از این صفحه دانلود کنید.

برای دانلود ویندوز به صورت فایل ISO به به این صفحه مراجعه کنید.(نسخه ۶۴ بیت 3.3 گیگابایت - نسخه ۳۲ بیت 2.5 گیگابایت)



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, :: 20:40
mahnaz

سال ۲۰۰۸ بود که گوگل با مرورگر کروم وارد گود رقابت مرورگرها شد، از آن زمان تا کنون حدود ۴ سال می گذرد و کروم یکی از محبوب ترین مرورگر های کنونی محسوب می شود. اکنون در گامی دیگر این مرورگر به بازار تلفن های هوشمند راه یافته است.

گوگل دیروز در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که دارندگان اندروید نسخه 4.0 (بستنی حصیری)، می توانند از اپلیکیشن کروم بر روی دستگاه های خود استفاده کنند. در این پست نوشته شده مانند همیشه تمرکز اصلی مرورگر بر روی سادگی و سرعت بوده و سعی شده ایرادات رایج در مرورگرهای موبایل برطرف شوند.

این اپلیکیشن که هنوز نسخه بتا است، با قابلیت هایی مانند پیش نمایش خودکار لینک ها، حالت های مختلف برای جابه جا شدن بین تب ها و… می تواند مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

اما شاید برگ برنده گوگل کروم نسخه موبایل، امکان Sync کردن تب های باز شده بین نسخه دسکتاپ و موبایل باشد که یک ویژگی عالی به حساب می آید.اگر شما هم اندروید نسخه 4‪.‬0 دارید می توانید این اپلیکیشن را به رایگان از اندروید مارکت دانلود کنید.



           
چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, :: 22:6
mahnaz

اگر کاربر ویندوز هستید و هنوز از آفیس 2007 و یا حتی نسخه های قدیمی تر استفاده می کنید وقت اش رسیده که به فکر استفاده از آفیس 2010 باشید. چرا که مایکروسافت در حال آماده شدن برای ارایه آفیس 2013 است.

مایکروسافت نسخه پیش نمایش اولیه ای از مجموعه آفیس 15 را ارایه کرده و اعلام نموده که تابستان امسال نسخه بتای این مجموعه را ارایه خواهد کرد. این شرکت احتمالا قصد دارد نسخه نهایی آفیس جدید را در سال 2013 وارد بازار کند.

نکته مهم در مورد آفیس جدید این است که رابط کاربری آن برای ویندوز 8 و مترو طراحی شده و روی تبلت ها نیز اجرا خواهد شد. حتی تبلت هایی که از پردازشگرهای ARM استفاده می کنند.

البته هنوز زمان بندی ها در مورد تاریخ ارایه این مجموعه نرم افزار محبوب مایکروسافت نهایی نشده. بنابراین ممکن است آن را با نام آفیس 2012 در بازار ببینیم. اما می توانید از حالا خودتان را آماده کنید تا Word و PowerPiont و دیگر نرم افزارهای محبوب مایکروسافت را روی تبلت ها داشته باشید.



           
سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, :: 19:27
mahnaz

 

حجم : 350 كيلوبايت 

دانلود مستقيم از گندم

منبع : وب سايت گندم



           
یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 21:35
mahnaz

امروزه اگر خبرهای مایکروسافتی درباره ویندوز 8 یا موبایل ها نباشند، کسی به آنها توجهی نمی کند. اما نباید فراموش کرد که مایکروسافت هنوز در حال فروش باروی عظیمی از سیستم عامل در هر ثانیه است.

مایکروسافت در گزارش جدید خود اعلام کرده که از ابتدای عرضه ویندوز 7 به بازار، تا کنون بیش از 525 میلیون نسخه از آن را فروخته است.

در حالی که از اکتبر ۲۰۰۹ تا کنون... اپل نزدیک به 35 میلیون دستگاه مک، و حدود ۲۵۰ میلیون ابزار iOS فروخته است. گوگل هم طی این مدت زمان تقریبا 250 میلیون وسیله اندرویدی را فعال کرده است.

درست است که مایکروسافت اخیرا در بازار چندان خوب عمل نکرده و همه چشم ها به دنبال سیستم عامل جدید این شرکت است، اما این غول نرم افزار هنوز هم در مشغول یکه تازی در بازار سیستم عامل ها بوده و به پیش بینی های آینده امید بسته است.



           
دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, :: 19:29
mahnaz

 

موزیلا با توجه به روند رشد کدها و تکنولوژی ها در حال تغییر و رشد است حال انکه نسخه جدید از چه امکاناتی برخوردار است در زیر مشاهده مینمایید

حجم ۱۴ مگابایت

Firefox is a small, fast and very easy to use browser that offers many advantages over other web browsers. Firefox 9 added Type Inference, significantly improving JavaScript performance. Improved standards support for HTML5, MathML, and CSS. Also fixed several stability issues and more.

 Download EN

 

                       دانلود آخرین نسخه مرورگر موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 9.0.1 Final



           
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 17:46
mahnaz

                                    پلاگین ذخیره فایل های آفیس با فرمت پی دی اف office to pdf

یکی از پلاگین های مفید نرم افزار آفیس ذخیره کلیه فایل های آفیس با فرمت پی دی اف میباشد

برای این منظور ابتدا فایل زیر را دانلود نموده و سپس نصب نمایید.

در انتهای نصب پیغام تکمیل شدن نصب نشان داده میشود.

لینک دانلود از سایت اصلی



           
یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:, :: 18:56
mahnaz

تنها شش هفته بعد از ارایه فایرفاکس نسخه 7 حالا می توانید نسخه 8 این مرورگر محبوب را دانلود کنید. البته این نسخه از فردا به صورت رسمی ارایه می شود اما فایل آن از هم اکنون روی سرورهای موزیلا قابل دانلود است. دانلود کنید:

نسخه ویندوز- نسخه مک



           
سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:, :: 9:33
mahnaz

یک شرکت رایانه‌ای در شهر دوبلین ایرلند، نرم‎افزاری مخصوص تلفن‌های همراه طراحی کرده که به والدین این امکان را می‌دهد تا فرزندان خود را از طریق موبایل به صورت 24 ساعته کنترل کنند.
 

بر اساس گزارش گیزمگ، والدین به کمک این نرم‌افزار می‌توانند، از مسیری که فرزندشان پیموده یا مکان‌هایی که سر زده مطلع شوند. در این نرم‌افزار قابلیتی هم وجود دارد که فرزندان می‌توانند زمانی که مسیر خود را گم کرده‌اند والدین‌شان را مطلع کرده و مسیر درست را از آن‌ها بخواهند.

 



           
شنبه 30 مهر 1390برچسب:, :: 18:56
mahnaz

 

شرکتی در ژاپن با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی در حال تولید ماسکهایی از چهره انسانها است که شباهت باورنکردنی به صورت واقعی انسان دارد.

 

 

شرکتی با نام Real-f در ژاپن در حال تولید الگوهای سه بعدی از جنس وینیل-رزین از چهره انسانها است که شباهت غیر عادی به صورت طبیعی دارد.

 

این الگوها در نهایت ماسکهایی سه بعدی از کل صورت افراد خواهند بود که دقت آنها در حد رعایت کردن الگوهای مویرگهای خونی در سفیدی چشم فرد است.

 

عملکرد این تکنولوژی بر اساس تصویربرداری از چهره افراد و چاپ کردن آنها بر روی نوعی رزین کلوراید ونیل بر سطح یک قالب است، سپس فرد می تواند با پرداخت سه هزار و 920 دلار ماسکی کامل از صورت خود و یا با پرداخت پنج هزار و 875 دلار ماسکی از کل سر خود را دریافت کند، همچنین هر نسخه اضافی 780 دلار هزینه در بر خواهد داشت.



           
پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, :: 19:43
mahnaz

 

در این مطلب با نرم افزار هایی که بصورت رایگان تولید شده اند و در اختیار عموم قرار گرفته اند آشنا شده و لینک دانلود آنها را قرار میدهیم

توضیح نرم افزار به صورت مختصر در جلوی آن نوشته شده است

با تشکر از سایت منبع



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:, :: 20:6
mahnaz

 

سلام دوست جونم.خوبی؟

نبینم بیکار نشستی.یه خبر خوب برات دارم.اونم اینه که وی پی ان(فیلترشکن) رایگان برات پیدا کردم.

دیگه باهاش میتونی به مکانهایی که فیلتر شده(مثل فیس بوک) هم بری!

پس چرا دس دس میکنی؟برو رو لینک زیر تا متوجه قضیه بشی!

فیلترشکن رایگان

باتشکر از وبلاگ http://iti.blogsky.com



           
یک شنبه 19 مهر 1390برچسب:, :: 15:28
mahnaz

سلام دوست گلم.دوست دارید فایرفاکست جدید بشه؟

 

پس چرا دست دست می کنی؟بزن دانلود قشنگه روووووووو

دانلود آخرین نسخه مرورگر موزیلا فایرفاکس ورژن ۷

دانلود آخرین نسخه مرورگر موزیلا فایرفاکس ورژن ۷

کیلیک نمایید



           
شنبه 16 مهر 1390برچسب:, :: 23:39
mahnaz

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.